۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل:

آرامش در ورزش موجب آرامش در جامعه خواهد شد

آرامش در ورزش موجب آرامش در جامعه خواهد شد

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: آرامش در ورزش سبب آرامش در جامعه شده و سلامت جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی عصر سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، با اشاره به اینکه توجه به ورزش می‌تواند از وقوع جرم، آسیب‌های اجتماعی و جرایم جلوگیری کند، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام گرفته در قشر ورزشکاران نزاع، درگیری و اختلافات کمتر است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور کارگروه ورزشی را در استان اردبیل با حضور اساتید ورزشی برای حقوق ورزشی تشکیل دادیم، تصریح کرد: بدترین آفت در ورزش بحث ورزش‌های لوکس و گران است که باید این موضوع در سطح جامعه مدیریت شود تا بتوانیم جوانان و ورزشکاران را از این موضوع مصون داریم.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی در هیأت‌های ورزشی در راستای دفاع از حقوق عامه مردم و ورزشکاران باید رعایت شود، گفت: در حوزه ورزش باید تحول و تعالی اتفاق بیفتد تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش باشیم.

آفاقی با اشاره به این موضوع که آرامش در ورزش سبب آرامش در جامعه شده و سلامت جامعه را در پی خواهد داشت، افزود: اقدامات لازم برای ورود خیرین ورزشی باید فراهم بشود که آثار و برکات این موضوع برای جامعه پر خیر و برکت خواهد بود که با ورود خیرین در ورزش می‌تواند آرامش و سلامت جامعه را ضمانت کند.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه حوزه ورزش و جوانان یک حوزه ویژه و گسترده است که تمام آحاد مردم در سنین مختلف را در برمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: هر فردی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کند و در هر سنی که باشد نیاز به زیرساخت‌های مناسب دارد که تلاش خواهیم کرد زمینه‌های مناسبی را برای ورزش همگانی و رشته‌های دیگر فراهم سازیم.

محمدعلی پهناور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: فضای ورزش و جوانان نیاز به مدیریت جهادی دارد که تلاش خواهیم کرد با کمک کارکنان اداره کل، هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد اقدامات مؤثری را برای مدیریت در این ۲ حوزه فراهم سازیم.

وی بیان کرد: ساماندهی پروژه‌های ورزشی و بازسازی و بهسازی اماکن ورزشی نیاز به اعتباری دارد که شاید تنها ورزش و جوانان استان اردبیل بتواند از عهده این اعتبارات برآید که تمام تلاشمان این خواهد بود که با مولدسازی و یا از طریق ماده ۲۷ و کمک مهندسان اداره کل این حوزه را هم مدیریت مالی کنیم.

کد خبر 5939219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha